Příběh o RSC hodinkách

Předtím, než se zrodil nový návrh hodinek RSC, bylo provedeno mnoho výzkumů jak v oblasti techniky tak vojenské historie. Chceme Vám přinést pravdivý příběh o letadlech a jejích pilotech. Letadla jako bojový prostředek byla poprvé používána během první světové války a tak na počátku nebyl nikdo připraven. Letadla byla bez výzbroje a na počátku sloužila k průzkumu  První výstřely byly vypáleny z pistolí nebo pušek. První bomby byly shozeny ručně. Většina letadel byla v té době vyrobena ze dřeva a tkaniny. Letecké motory neměly výkon a byly nespolehlivé. Letecké bitvy byly tedy jednoznačně vedeny se statečností a nesmírnou odvahou letců. Pokud vlastníte tyto hodinky, ožijí před Vámi znovu tyto působivé příběhy statečnosti rytířů oblak.

Královský letecký sbor

Pilotní výcvik byl často z nedostatku času a zkušeností, naprosto nedostačující a to zejména v prvních dnech války. Mnoho nováčků mělo pouze 2 až 3 hodiny leteckého výcviku předtím, než je očekával samostatný let. Muži, kteří měli nalétáno pouze 15 hodin ve vzduchu byli často posíláni do Francie. V Británii zemřelo 8000 mladých mužů během leteckého tréninku, což znamená, že jich zemřelo víc při nehodách a poruchách na zařízení než při vlastní bitvě s nepřítelem.

Ženy jako piloti

Před válkou i během ní se také objevilo několik statečných žen, které bojovali na obou stranách fronty a byli nasazováni i v bojových misích.

Padáky

RFC piloti nesměli používat padáky, neboť velení se mylně domnívalo, že by piloti mohli padáku zneužít v krizové situaci a ze strachu vyskočit. Muži v pozorovacích balonech je měli a často je používali k útěku při napadení. Němečtí piloti používali padáky až ke konci této války, kdy všem konečně došlo, že život zkušeného a vycvičeného pilota má větší cenu než letadlo.

Zvláštní kamarádství

Mezi znepřátelenými  piloty obou bojujících stran však  fungovalo určité kamarádství a rytířství.. Ace Billy Bishop si vzpomíná na oslavu jeho poručíků spolu s  německým sestřeleným pilotem se spoustou jídla a pití předtím, než ho předali armádě. Často se stávalo, že pokud byl pilot sestřelen na nepřátelském území, protivník shodil zprávu, aby informoval jeho spolubojovníky, že jejich přítel byl zabit nebo vzat do zajetí. Když pilot zemřel, jeho protivníci shodili věnec nad jeho letištěm.

Design a kvalita

Kromě  původního návrhu  neděláme kompromisy v kvalitě. Proto jsou každé hodinky z nerezové oceli (316L) podstoupeny důkladné  kontrole kvality a uvnitř používáme japonské strojky Miyota quartz. Dostanete dvouletou záruku, kterou pravděpodobně nikdy nebudete potřebovat. Robustní řemínky jsou z telecí kůže v různých barvách a nejvyšší top kvality. Zadní kryt je šroubovací, což zaručuje vodotěsnost 5 ATM. Černá úprava hodinek má velice silnou PVD vrstvu, která barvu uchovává na velmi dlouhou dobu. Na zadním krytu hodinek je vyryt obrys letadla. Na výběr je s kolekcí.

VICKERS FB/Anglie

SPADXIII/Francie

FOKER DXI/Nizozemí

SOPWITH CAMEL 1/Belgie

Obrázek letadla je i na přehledném číselníku,

Příběh

Ronald Steffen je belgický nejslavnější návrhář hodinek a nyní také RSC letecké kolekce. První RSC hodinky byly uvedeny na trh v polovině roku 2014. Koncept je založen na designových prvcích, které vycházejí z hodinek používaných piloty v první světové válce.

Tyto originální hodinky mají duši a je téměř čest nosit je každý den.